Креатив в рекламі: як навчитись дизайну на першому курсі

Кожен з нас, студентів-першокурсників, ще рік назад вагався, чого він хоче в житті. Головне ― не зробити помилку, адже час губити не хочеться. З іншого боку, як без цього? На помилках формується особистість, яка стає саме такою: з дивним характером, зі своїм розумінням кожного моменту.

Минуло рівно пів року після обрана нами спеціальності «РЗГ», хтось почав більше розумітися на політології та використанні прийомів інформаційно-психологічного впливу, а хтось, роблячи портфоліо, зрозумів, що творча частина ― найулюбленіша, бо саме в цей момент ти відпускаєш усе, занурюючись в свої думки.

Майже завжди у нас в голові формується бачення практичного завдання, у кожного все різне, індивідуальне, проте, по-своєму прекрасне. Часто в такі моменти в тебе виникають думки: «Я знаю, чого хочу і це буде дивовижно, але як це зробити?».

Творчість у рекламі й дизайні багато в чому визначається здатністю знаходити зв'язок між речами, які, на перший погляд, не мають нічого спільного. Процес рекламного дизайну полягає в безперервному пошуці нових засобів, які могли б привернути увагу читача й зацікавити його в предметі реклами.

Яким шляхом краще підійти до вибраної аудиторії? Які засоби використати? Які плюси й мінуси використовуваних засобів? Які особливості художнього оформлення й шрифту? Створення візуального рекламного образу, це важко? Які методи рекламного впливу обрати? Чи є дизайн реклами ефективним, чи ні?

Саме цього нас, студентів-першокурсників спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю», навчили на дисципліні «Дизайн в рекламі та PR». Як побудувати правильно композицію, де зробити центр, а які кольори використати, можливо, цей шрифт сюди не підходить ― ми знаємо відповіді на ці питання.

Вивчення дисципліни далося важко, але цікаво. Ми розглядали всі аспекти оформлення рекламного повідомлення. Створення візуального ряду обговорювали до самого мінімального фрагменту. Намагалися пояснити кожну деталь свого власного творіння, дослідити її та довести свою думку, чому ця деталь доречна саме тут.

 

Єлизавета Загребельна,
група РЗГ-1, дизайнер та копірайтер арт-студії «Mancy Art Studio ― feel your creativity»

 Для студента 1-го курсу зазвичай важко відразу звикнути до університету та зрозуміти систему навчання. Ми нудьгували на лекціях, старанно вчили конспекти, але найбільше хотіли практичних та цікавих занять. Усе це нам дала кафедра «Мультимедійних технологій та медіадизацну».

На семінарах робота з фотошопом здавалася дуже складною, а завдання з розряду фантастичних умінь, але з кожним кроком ми розуміли, що немає нічого неможливого. Завдяки індивідуальному підходу викладача до кожного студента, вже за деякий час ми могли похвалитись своїми роботами. Створювали логотипи, власні візитки, розробляли фірмовий стиль бренду, гайдлайни та логобуки. Про таке ми могли тільки мріяти. Після проведеного курсу з «Дизайну» цікавою, але клопіткою роботою було створення власного портфоліо, в якому викладачі змогли побачити наші навики та оцінити знання. На лекціях нам, у вигляді презентації, показували види реклами, використання кольору в рекламі, вплив на споживача за допомогою різних методів тощо. Завдяки цьому ми більш детально поринули у сферу творчості. Для сучасного рекламіста це дуже корисно та дійсно може стати гарним стартом у майбутнє. Отже, тепер ми готові робити якісну рекламу!

 

Анастасія Кучерська,
майбутній піар-менеджер, який знаходить у всьому креатив

Напевно, одним з найважливіших та найцікавіших предметів, які викладали у 1 семестрі ― це «Дизайн реклами та піар». Цей предмет дійсно допомагав порелаксувати від «зубріння» та навчив створювати релкамні матеріали, якими користуються щодня. Звісно, теорія ― це добре, але ж студентам потрібна практика, адже у звичайному житті потрібно продемонструвати свої навички, а не «суху» теорію. Завдяки практичним заняттям, я вже виконувала роботу на замовлення ― створила візитку для однієї персони, що займається пошиттям костюмів для художньої гімнастики. Також отримала замовлення на створення банеру для міжнародних змагань з художньої гімнастики.

Але я можу відмітити й те, чого не вистачило особисто мені за цей семестр: є велике бажання навчитися створювати свій власний сайт та адаптувати його, адже така навичка достатньо затребувана у наш час.

 

Ксенія Заєць,
група РЗГ-1, розрозбник бренду «White Bim Black Ear»

Назва дисципліни одразу дає зрозуміти, що саме тут ти точно зможеш втілити всі свої найкреативніші нереалізовані задумки художника, майстра фотошопу та письменника.

Проте, якщо ви новачок у цих справах, як і я, не хвилюйтесь , адже саме тут ми починали вивчати все з нуля: від основ колористики і шрифтів і до створення власного фірмового стилю бренду. Погодьтесь, спроможність зробити гарну візитку самотужки ніколи не буде зайвою.

Я вважаю, що основи дизайну, композиції, співвідношення кольорів, базові навички у фотошопі точно знадобляться нам у майбутньому житті, навіть якщо ми реалізуємося в іншій сфері діяльності.

Найбільше мені сподобалось останнє завдання: розробка власного фірмового стилю. Я втілила свою мрію в реальність, створивши бренд продуктів та аксесуарів для собак White Bim Black Ear, що включає слоган, логотип та його інтерпретації на різних продуктах, від корму до нашийника, рекламний плакат та візитки. Окремо дякую викладачам, які лояльно ставилися до наших перших спроб у мистецтві творення реклами, що завжди були готові дати пораду.

 

Катерина Іщенко,
група РЗГ-1, ахоплюється фотографією, мріє, малює, рекламує стікери

Вступаючи на спеціальність «Реклама та зв’язки з громадськістю», я навіть не очікувала, що, окрім вивчення готової реклами, ми будемо мати й велику кількість практики. Це було захоплююче! На лекціях з дисципліни «Дизайн у рекламі» ми отримали знання з брендингу, колористики та композиції, вивчали різні види реклами, спілкувалися з фахівцями-дизайнерами. На семінарських заняттях ми втілювали їх на практиці: розробляли власні зразки реклами, розглядали фірмовий стиль різних торгових марок та їх рекламних кампаній, проводили дослідження щодо впливу кожного елемента повідомлення на споживача, робили ребрендинг. Останнім та найбільш цікавим завданням стала розробка фірмового стилю та реклами власної торгової марки. Мені та моїм одногрупникам вдалося створити гідні проекти, які дійсно можуть бути використані в роботі. Дуже дякую викладачам Грозній Олені Олегівні та Шевченко Вікторії Едуардівні, вже чекаю на нові курси від кафедри «Мультимедійних технологій та медіадизайну».

 

 

Можна досягти багато чого, проте треба мати цілі та захоплення, працювати та опрацьовати. Вчитися на прикладах потрібно, але цим не можна захоплюватися. Навіть починаючий дизайнер повинен запозичати зі зразків тільки ідеї. До запозичень дизайнер повинен додавати свої індивідуальні штрихи, а саме цього нас і навчили на практичних заняттях.

Інститут журналістики готує справді дипломованих фахівців, які в майбутньому будуть створювати мега-круті проекти, адже вже зараз, на 1 курсі, коли ми ще майже нічого не знаємо, нам дають шанс реалізувати свої мрії, а головне ― вчать, як це зробити. І, коли ми створювала ці міні-проекти, кожен поринав туди з головою, віддавався на всі 100%, бо це було дуже цікаво! Ми дякуємо ІЖ, Кафедрі мультимедійних технологій та медіадизайну за те, що дали нам у руки ремесло та довели, що робити дива ― це просто.

Творіть, креативте та будьте щасливими!

 Аріна Кока,
РЗГ, 1 курс