Брендбук кафедри телебачення і радіомовлення

Бакалаврський проект "Брендбук кафедри телебачення і радіомовлення"

Виконала: Крячок Катерина Леонідівна.

Рік випуску: 2018.

Керівник проекту: Фомішина Ольга Валеріївна.

Опис проекту:  Метою створення брендбуку кафедри телебачення і радіомовлення є розробка логотипу кафедри телебачення і радіомовлення та формування фірмового стилю, які будуть відображати концепцію кафедри, підбір брендових кольорів, ілюстрування, як можна і не можна застосовувати вищенаведені елементи у різних типах корпоративної продукції та об’єднання всіх вищенаведених елементів у брендбук.

В новому логотипі кафедри відображена антена – символ супутникового зв’язку, без якого не можливе ані радіо, ані телебачення. Також додано зображення еквалайзера звукового пульту, які присутні при радіо- та телезаписі. Логотип крім уже описаних ідей, також містить у собі силуети мікрофона та камери, згідно з початковими побажаннями замовника.

Також у конструкції логотипу з’явився зашифрований додатковий філософський сенс, що студенти приходять на кафедру маленькими зернятками (початковий елемент), а навчаючись поступово вбирають в себе навички і перетворюються на професійне дерево (центр конструкції – антена). Тобто ріст звуку на еквалайзері також символізує кар’єрний шлях, професійне зростання, розвиток навичок спеціальності, що дуже добре для концепції брендингу. Адже абітурієнти, обираючи спеціальність очікують, що після завершення курсу стануть успішними, затребуваними у професії, матимуть можливості кар’єрного та особистісного зростання. 

Таким чином крім впізнаваності символіки логотипу отримано асоціювання бренду кафедри з успішністю, а це вагомий аргумент при виборі абітурієнтом та його батьками факультету і спеціальності. 

У ході роботи над брендбуком було розроблено уже готові до використання шаблони з дизайном фірмового стилю, який поєднує в собі шрифти, а також стилізовані елементи лого у межах фірмових кольорів. 

Оскільки кафедра не лише готує студентів до роботи на радіо й телебаченні теоретично, а й має власні радіо та телеканал, де студенти можуть набути практичних навичок, фірмовий стиль було необхідно застосувати і для цих підрозділів діяльності. Отже, було сфомовано шаблони для заглушки та титрів, які кафедра може використовувати на власному телеканалі під час трансляцій. Шаблони містять елементи логотипу, а також наявна іконка каналу, яка відтепер буде відображатись у всіх трансляціях. Вона складається з конструкції логотипу без надпису, оскільки фони на ТБ змінюються дуже швидко і непередбачувано надпис буде все одно не читабельним. 

Наявні також шаблони для двох типів візитівок (для керівництва та підлеглих кафедрі), дизайн бейджу та канцелярських приладь. Розроблено 5 типів фірмових бланків формату А4.

Врахувавши, що студенти та викладачі кафедри беруть участь у різноманітних змаганнях та конкурсах, було розроблено дизайн готових шаблонів грамот, сертифікатів та дипломів для нагородження учасників змагань двох типів. Також розроблено два типи виставкових стендів та шаблон PowerPont-презентації.