Літературно-художня газета «SHELEST»

Газета «SHELEST» – ініціативний проект студентів 2 курсу спеціальності «Видавнича справа та редагування» на підтримку українських літературно-художніх видань. Шелест сторінок (зокрема віртуальний на Іssue) відкриє читачам українську та зарубіжну літературу. 

Газета має таку рубрикацію: 

• Опінії – тут про літературно-художні книги розповідають українські видавці та редактори. 

• Абзаци – розділ прози, в якому редакція газети рецензує та розповідає про найцікавіше. 

• Рими – сторінка віршів, тут зокрема можна знайти ексклюзивну авторську поезію.

Детальніше...

Науково-популярний журнал «Еверест»

Науково-популярний журнал «Еверест» — для тих, хто прагне сягати нових вершин. Видання поєднує строгість і точність наукових досліджень разом із творчою нестандартністю дизайнерського підходу.

Журнал має п’ять рубрик: «Довкілля», що містить описи природних пам’яток України та світу, які варто відвідати, а також «Фауна», «Флора», «Космос» і «Технології», які відповідно містять цікаві відомості та останні дослідження щодо живої природи, космосу та новітніх технологій.

Детальніше...

Журнал "Т"

Пропонуємо Вашій увазі журнал «Т» перше в Україні періодичне видання про шрифти. «Типографія» і «типографіка», мистецтво створення шрифту, найпоширеніші типографічні помилки, знайомство з гуру дизайнерської майстерні і насамкінець портфоліо унікальних портретів, зроблених зі шрифтів, ось далеко не повний перелік корисної інформації, що її пропонує в пілотному номері журналу Світлана Демченко, автор ідеї та втілення.

Детальніше...

Креатив в рекламі: як навчитись дизайну на першому курсі

Кожен з нас, студентів-першокурсників, ще рік назад вагався, чого він хоче в житті. Головне ― не зробити помилку, адже час губити не хочеться. З іншого боку, як без цього? На помилках формується особистість, яка стає саме такою: з дивним характером, зі своїм розумінням кожного моменту.

Детальніше...

Посвята у веб-дизайнери: як створити собі роботу своїми руками

Що таке «Веб-дизайн та програмування» для журналіста-третьокурсника? Безсонні ночі в пошуках себе, часу, плагінів для Вордпрес, усіх можливих контактів у соцмережах задля переглядів, заміни «лагаючому» Хостінгеру і багато іншої романтики. А ще – радість від перших стрибків «Гугл аналітики», коментарів незнайомих людей, і відчуття, що працюєш у справжньому ЗМІ. З єдиною відмінністю – ти його створив сам. Оце і є найпринциповіша риса третьокурсника – перейшовши «екватор», найчастіше думаєш про самореалізацію. На щастя, у ІЖ є предмет, що дозволяє створити роботу своєї мрії власними руками.

Як це вдалося третьокурсникам цьогоріч – дивіться та читайте далі з перших вуст. На цей момент проекти залучили майже 9 тисяч унікальних користувачів. Може, ви – наступний?

Детальніше...

Конкуренція із першого курсу, або як студенти-журналісти "Новітні медіа" складали

Під час зимової залікової сесії в Інституті журналістики відбувся захист власних медійних проектів студентів-журналістів 1 курсу. Дисципліна "Новітні медіа" читається викладачами кафедри мультимедійних технологій і медіадизайну доцентом Ситником О. В. та асистентом Філоненко Д. В. 

Унікальність презентації власних студентських проектів полягає геть у всьому: від форми проведення та вимог, до контенту та формату новостворених медійних ресурсів.

Детальніше...

Студенти мистецької журналістики презентували власну газету! (2)

Міжкафедральна співпраця продовжується. Студенти другого курсу групи "Мистецька журналістика" під керівництвом доц. Боярської Л. В., ас. Юричка А. В. та ас. Зелінської А. А. створили щотижневу газету про культурні події в Україні. Видання "ArtіШО тут проісходіт" - креативний погляд студентів на мистецтво та все, що відбувається і ньому.

Детальніше...

У співпраці між кафедрами народжується креатив!

Студенти другого курсу групи "Міжнародна журналістика" під керівництвом доц. Підлуцького О. Г., доц. Петріва Т. І. та ас. Зелінської А. А. створили перший випуск журналу "СвітОгляд". У номері ви зможете познайомитись із критичним поглядом наших студентів на світ та події в ньому. А поки ви читаєте перший випуск, активна група вже готується до роботи над наступним!

Детальніше...

Громадсько-політична інтелектуальна газета "UkrainianTimes"

Змістова концепція. UkrainianTimes — газетне видання громадсько-політичного спрямування з широкою цільовою аудиторією, подібною до аудиторій тижневика «Дзеркало тижня», газети «День» абощо. Створене з метою дослідити діапазон прийнятних дизайнерських експериментів для видань такої спеціалізації. Його ідея була певною мірою сформована за концептуальною подобою американського громадсько-політичного гіганта TheNewYorkTimes  (вплив якого здебільшого обмежився назвою), вітчизняної громадсько-політичної газети «День» (має широке тематичне розгалуження) та вітчизняної ж інтернет-газети «Збруч» (Zbruc) (пропонує значний сегмент науково-популярного контенту). Рубрикація газети складається з чотирьох рівноцінних розділів: «Політика», «Економіка», «Культура» та «Наука». Саме тому газета позиціонується також як інтелектуальна: на відміну від більшості громадсько-політичних видань, кількість шпальт, відведених під рубрику «Політика», не домінує над їх кількістю для рубрик «Культура» та «Наука».

Детальніше...

Газета "Кіноман"

«Кіноман» – спеціалізована щотижнева газета про кіно. На вітчизняному ринку періодичних видань наразі немає сучасної газети, яка б висвітлювала події кінематографу України та світу. З метою популяризації та підвищення рівня кінематографу в країні для роботи було обрано саме таку тематику.

У газеті є постійні рубрики:

  • кіно в Україні – описує події та проблеми кінематографу в Україні
  • новини – вміщує головні кіноподії світу
  • прем’єри – рецензії про найсвіжіші фільми України та світу
  • зйомка – статті про специфіку творення кіно від виробництва до режисури
  • режисер – інтерв’ю із культовими режисерами
  • класика – аналітичні матеріали про найвідоміші чорно-білі фільми

Особливістю видання стала рубрика «Топ-кіно», де зібрані найкращі фільми певної тематики.

Детальніше...