Перелік магастерських робіт затверджених кафедрою МТМ на 2017-18 навчальний рік

26 жовтня 2017 року кафедра мультимедійних технологій і медіадизайну розглянула, обговорила та затвердила тематику магістерських робіт.

 

Перелік магістерських робіт затверджених кафедрою МТМ на 2017-18 навчальний рік

Детальніше...

Теми магістерських робіт

  1. SEO мережевих ресурсів: принципи, правила.
  2. Веб-технології: сучасний стан і перспективи розвитку.
  3. Візуальна комунікація в масовокомунiкацiйному середовищi.
  4. Візуальна статистика у науково-популярних ЗМІ.
  5. Візуальна теорія типографіки.
  6. Візуальне сприйняття інформації.
  7. Дизайнерський контент в інтернет-медіях: розвиток форматів.
  8. Динаміка інтерактивного потенціалу суспільно-політичних тем: моніторинг за допомогою системи "Медіарозвідка".
  9. Електронне видання як явище та його специфiка.
  10. Естетика та зручність читання.
  11. Ефективність різних засобів формування лояльності аудиторії в інтернет-медіях.
  12. Історія розвитку вітчизняного веб-дизайну (за напрямом...).
  13. Колір як засіб впливу й підвищення ефективності ЗМІ.
  14. Комунікативні можливості відеоблогів: потенціал і практичне використання.
  15. Контент інтернет-медій: моніторинговий аспект.
  16. Концепцiя сучасного видання (вид видання).
  17. Концепція видання та його комунікативна стратегія.
  18. Кросбраузерність мережевих ресурсів.
  19. Кросмедійність як сучасний тренд інтернет-медій.
  20. Культура мережевої комунікації (на прикладі українських інтернет-медій).
  21. Механізми породження та сприймання контенту (вербального і невербального).
  22. Мистецтво візуальних повідомлень.
  23. Мобільний контент в Україні: виклики ринку.
  24. Моделювання креативних процесів у рекламі: концепція-ідея-контент-образ.
  25. Мультимедійність мережевих медій.
  26. Оптимiзацiя текстових структур і структур твору.
  27. Оптимальне спiввiдношення вiзуальної та вербальної iнформацiї, знака й образу, образу та слова.
  28. Проблеми запровадження новітніх методів монетизації інтернет-контенту на українському ринку.
  29. Проблеми медійного ринку: читацькі уподобання.
  30. Роль і значення SMM у популяризації мережевих медій.
  31. Соціальна інформація в медіях: специфіка, форми представлення.
  32. Спiввiдношення творчого , технологiчного, публiцистичного й iнформацiйного в журналiстських творах.
  33. Статична та динамічна інфографіка в медіях.
  34. Стилi професiонального мовлення.
  35. Стратегії відбору контенту для публікації в інтернет-медіях.
  36. Стратегічні комунікаційні технології мережевих мас-медій.
  37. Стратегія інформаційного ресурсу (на прикладі).
  38. Сучасний політичний символізм.
  39. Сучасні візуальні тренди у веб-дизайні.
  40. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології.
  41. Сучасні тенденції оформлення ЗМІ.
  42. Сучасні технічні й технологічні тренди у веб-дизайні.
  43. Технологiї впливу (манiпуляцiя, пропаганда, агiтацiя) в iнформацiйному середовищi.
  44. Тренди інтернет-журналістики та мережевої комунікації (2016 рік).
  45. Тренди сучасної (мультимедійної) журналістики.
  46. Українські традиції мальованої обкладинки.
  47. Фотопортрет у періодичному виданні: зміст та форма подання.
  48. Цінності української культури в контенті медій.