Мультимедійний редактор ЗМІ: кросмедійне виробництво ЗМІ

Комплексний підхід до вивчення цієї дисципліни студентами сприятиме підвищенню їхньої конкурентоспроможності, відповідати вимогам освітньо-кваліфікаційного рівня та професійних компетенціям, адже діяльність сучасного засобу масової інформації – газети, журналу, телевізійного каналу чи інтернет видання – важко уявити без редактора. Поєднуючи в собі творчі та управлінські функції, редактор очолює авторський колектив видання, формує його концепцію, відповідає за позицію на медіаринку та в інформаційному просторі.

Робота редактора мультимедійних видань засобів масової інформації тісно пов’язана з обробкою даних і наданням інформаційних послуг. Фактично, йдеться про інформаційне посередництво з дуже широким набором новітніх медіаінструментів, адже часто доводиться працювати одночасно з кількома проектами з різною цільовою аудиторією, перебудовуючись  у створенні контенту для телебачення, друкованих засобів масової інформації й Інтернету. 

Така багатозадачність професії вимагає високого ступеня підготовки фахівця. Саме тому дисципліна умовно поділяється на 3 змістові модулі. У першому модулі "Кросмедійне виробництво ЗМІ"  детально розглядаються техніки та технології створення мультимедійного контенту, адміністрування, модерування медій,  аудіо і відеомонтаж, компілювання технологій тощо.  Другий модуль "Редакторська підготовка мультимедійного контенту ЗМІ" покликаний висвітлити основні методики редакторського опрацювання мультимедійного контенту, копірайтинг, рерайтинг, системи автоматизованого опрацювання текстів - визначення семантичного ядра, автоматизована перевірка синтаксису, правопису, унікальності тексту, рівнів складності текстів відповідно цільовому призначенню і аудиторії тощо. Заключний, третій модуль "Проектування інформаційної системи мультимедійних ЗМІ" розкриває значення ІА, UI та UX дизайну, архітектоніки ЗМІ, інфографіки, журналістики даних, юзабіліті, та основи SEO і SMM, а також висвітлює принципи складання та розробка стратегій, бізнес-планів тощо.