Практикум з нових технологій в медіагалузі

Студенти вивчають, як спрямувати активність інтернет-користувачів, викликати бажану реакцію аудиторії на той чи інший матеріал; аналізують використання таких специфічних інструментів, як тролінг, флуд, інформаційні віруси, інтернет-флешмоби тощо. В межах дисципліни також вивчають мотивації інтернет-користувачів до виявлення активності в мережі, закономірності реагування на повідомлення різного змісту та форми, поведінкові-моделі інтернет-кристувачів тощо.

Студенти опанують нові можливості цифрового формату подачі інформації; типологію художнього контенту інтернет-видань; архітектоніку гіпертекстових творів; філософське підґрунтя медіамистецтв доби Інтернету.

Студенти навчаться 

  • організовувати інтернет-середовище для багатоавторного креативу;
  • будувати наративні гіпертексти з розгалуженим сюжетом;
  •  створювати мультимедійні проекти;
  • здійснювати пошук та впровадження нових медіаформатів конвергентних медій; формулювання редакційної політики друкованих та електронних видань, дослідження рівня комунікативності медіапродукту на рівні композиційно- графічної моделі та контентному;
  • візуалізувати контент у програмах візуалізації даних та інфографіки;
  • розробляти стратегії, бізнес-план, моделі кросплатформних видань; робота у соціальних мережах;
  • використовувати мультимедійні сервіси для редактора видавничих проектів та конвергентних медіа;
  • проектувати UI та UX концепції;
  • розробляти та впроваджувати стратегії промоції та монетизації видавничих проектів засобами соціальних мереж;
  • знати основи кібербезпеки та онлайн-загроз у видавничій справі;
  • організовувати, презентувати і поширювати інформацію про друкований чи електронний видавничий продукт, використовуючи мультимедійні технології;
  • працювати із сучасними провідними системами управління контенту CMS.