Майстер-клас з дизайну реклами

Завдання дисципліни - навчити студентів розуміти особливості візуальних методів впливу у рекламі та структури реклами різних видів і значення окремих складників. Також студенти будуть знати елементи, що визначають корпоративний стиль та як створювати іміджеву продукцію організації (фірми). 

Студенти навчаться:

  • використовувати візуальні засоби та види композиції;
  • встановлювати взаємозв’язок елементів у просторі рекламного оголошення.   
  • розумітися в типографіці та колористиці.
  • аналізувати існуючі рекламні матеріали;
  • створювати власну рекламну продукцію;
  • знати та застосовувати композиційні закони, правила, прийоми дизайну,                       
  • застосовувати кольорові закономірності у рекламі відповідно до аудиторії споживачів і тематики реклами;
  • розроюляти фірмовий стиль, айдентику.

Навчальні матеріали.