Візуальні стратегії

В межах дисципліни студенти вивчають як забезпечити одну з головних умов успішної реалізації проекту — створення його привабливого візуального образу в очах споживача.

Розробка якісної візуальної стратегії забезпечує впізнаваність бренду/продукту та підкреслює його конкурентні переваги. Грамотно розроблена система візуальної ідентифікації сприяє формуванню необхідного іміджу, посилює лояльність споживачів та сприяє збільшенню ефективності впровадження будь-яких нових товарів на ринок.

Створення візуальної стратегії передбачає кілька основних етапів, які розглядаються в межах дисципліни: 

• генерація ідей, підбір ключових складників продукту, створення знаку або логотипу, стилетворчих елементів, вибір шрифтів та кольорової гами;

• розробка стандартів та рекомендацій з використання фірмового стилю (логобук, гайдлайн, брендбук);

• впровадження фірмового стилю та супровід проектів.