Прецедентні тексти в крос-медійній комунікації

У межах вивчення даної дисципліни студенти аналізують сучасні тексти мас-медій із точки зору використання в них прецедентних текстів ‒ загальновідомої інформації, пов’язаної з культурною спадщиною народу та актуальними висловами. «Літо красне проспівали» (про опалювальний сезон) як приклад прецедентного тексту. Журналіст, рекламіст та редактор повинні влучно використовувати вислови, фразеологізми, цитати з літератури чи навіть фільмів. Саме тому на заняттях студенти розвивають образне мислення та вчаться добирати альтернативні заголовки, обігравати зміст статті, додавати прикладів із класичної літератури. Курс розрахований на студентів напряму «Журналістика», «Видавнича справа та редагування», «Реклама і зв’язки з громадськістю».