Реклама та PR в інтернеті

Завдання дисципліни - навчити студентів створювати оекламу для інтернет-видань, соцмереж, просувати продукцію через інтернет-канали. Студенти навчаться:

  • відрізняти види інтернет-реклами, її відмінності від друкованої, теле-реклами;
  • розумітися у мережевих засобах просування; вірусному маркетингу, продакт плейсмент, ембієнт маркетинг;
  •  створювати інтернет-рекламу, обирати вид реклами для конкретної ситуації;
  • знаходити практичні рішення в питаннях правового регулювання й етичної проблематики інтернет-реклами;
  • адаптувати рекламу для соціальних мереж, оформлення мережевих акцій, конкурсів;
  • використовувати електронну пошту в рекламній діяльності, створенні та верстці веб-розсилок.