Соціальні медіа

Вивчення даного курсу передбачає:

  • розуміння структури соціальних мереж, особливостей платформ соцмереж для медіа;
  • вміння використовувати інформацію із соціальних мереж (пошук, верифікація, фактчекінг), створювати контент із посиланням на користувацький контент;
  • знання можливостей соціальних мереж здійснювати медіа-трансляцію в режимі реального часу;
  • ведення персонального акаунту журналіста як платформи для самопублікації журналістських матеріалів;
  • знання редакційних вимог до використання журналістами соціальних мереж; редакційних кодексів на прикладі українського та світового досвіду;
  • розбудова власної ідентичності у соціальних мережах, управління власною ідентичністю, узгодження практики розвитку власного акаунту з редакційною політикою медіа;
  • розуміння взаємодії журналістів із користувачами соціальних мереж, особливості інтерактиву, пряме спілкування (приватні повідомлення), публічне коментування, етика контактів з представниками аудиторії у соціальних мережах.